De remtrommels zagen er roestig uit.
Dat kan zonder al te veel moeite een stuk beter.
Het recept:
- remtrommel er af;
- schoonmaken met een staalborstel;
- spuiten met hittebestendige lak.
In foto's ziet dat er zo uit.
Met een staalborstel op een haakse slijper.
Spuiten met hittebestendige lak (300 graden Celsius). Dat ziet er dan meteen héél anders uit!
Weer monteren.
En zoals je ziet: de velg zelf kan ook wel een opknapbeurt gebruiken...
De gebruikte verf.
Reageren? Dat kan onderaan de pagina. Gebruik foto's en tekst toegestaan volgens CC BY-NC-ND o.v.v. "Solo".
zaterdag 4 juni 2011
woensdag 1 juni 2011
Verzekering.
Uiteindelijk is die Porsche dan weer "fahrfähig" en staat dat juweel op de stoep. En een WA-verzekering is het minste.We hebben lang gezocht naar een goede oldtimerverzekering.
Want sommige verzekeraars verzekeren geen leeftijd 18-24 of 65+.
Uiteindelijk vonden we OVHV, de Onderlinge Verzekeringsmaatschappij voor Historische Voertuigen, en daar zijn we dik tevreden over.
Vriendelijke behandeling, snappen de oldtimerrijder en verzekeren degelijk bij TVM. De voorwaarde is wèl dat je een "eerste auto" rijdt.
We hebben alleen voor WA gekozen. De prijs is aangenaam, voor 5.000 km per jaar betalen we €7 per maand.
Je kunt er van alles bij verzekeren, zie het overzicht.
Tot 10.000 km. per jaar is mogelijk.
Als je er op klikt dan ben je de toeters en bellen rechts kwijt.
Want sommige verzekeraars verzekeren geen leeftijd 18-24 of 65+.
Uiteindelijk vonden we OVHV, de Onderlinge Verzekeringsmaatschappij voor Historische Voertuigen, en daar zijn we dik tevreden over.
Vriendelijke behandeling, snappen de oldtimerrijder en verzekeren degelijk bij TVM. De voorwaarde is wèl dat je een "eerste auto" rijdt.
We hebben alleen voor WA gekozen. De prijs is aangenaam, voor 5.000 km per jaar betalen we €7 per maand.
Je kunt er van alles bij verzekeren, zie het overzicht.
Tot 10.000 km. per jaar is mogelijk.
Als je er op klikt dan ben je de toeters en bellen rechts kwijt.
Abonneren op:
Posts (Atom)